Балаңыз күніне қанша уақыт телефон пайдаланады?
30 минуттан аз
1-2 сағат
3 сағат
Телефонды алып қойғанда, балаңыз қалай әрекет етеді?
Сабырлы
Наразылық білдіреді
Ашуланады немесе жылайды
Тамақтанып отырғанда телефон қолдана ма?
Жоқ
Кейде
Иә, әрқашан
Телефонсыз бала немен айналысады?
Кітап оқиды, сурет салады
Теледидар көреді
Зерігеді, ештеңе істемейді
Ұйықтар алдында телефон қолдана ма?
Жоқ
Кейде
Иә
Сабақ орындау кезінде телефон алаңдата ма?
Жоқ
Кейде
Иә, жиі
Телефон қолдануға шектеу қойсаңыз, не істейді?
Қабылдайды
Қарсылық білдіреді
Қатты қарсы болады
Введите Ваше имя
Ваш телефонный номер
Балаңыз телефонды шамамен пайдаланады, экран алдында тым көп отырмайды. Сабақ пен демалысты бөліп үйренген, керек кезде телефоннан өзі-ақ бас тарта алады.
🟢
Енді не істеуге болады?
– Осы тепе-теңдікті сақтап жүргеніңіз дұрыс.
– Кейде балаңызбен жай ғана сөйлесіп, не көріп жүргенін, несімен қызығып жүргенін бірге талқылап тұрыңыз.
– Телефонды мүлде алып қоюдың қажеті жоқ — тек оны пайдалы бағытқа бұрып отыру маңызды.
Балаңыз телефонды шамамен пайдаланады, экран алдында тым көп отырмайды. Сабақ пен демалысты бөліп үйренген, керек кезде телефоннан өзі-ақ бас тарта алады.
🟢
Енді не істеуге болады?
– Осы тепе-теңдікті сақтап жүргеніңіз дұрыс.
– Кейде балаңызбен жай ғана сөйлесіп, не көріп жүргенін, несімен қызығып жүргенін бірге талқылап тұрыңыз.
– Телефонды мүлде алып қоюдың қажеті жоқ — тек оны пайдалы бағытқа бұрып отыру маңызды.
Балаңыз телефонды шамамен пайдаланады, экран алдында тым көп отырмайды. Сабақ пен демалысты бөліп үйренген, керек кезде телефоннан өзі-ақ бас тарта алады.
🟢
Енді не істеуге болады?
– Осы тепе-теңдікті сақтап жүргеніңіз дұрыс.
– Кейде балаңызбен жай ғана сөйлесіп, не көріп жүргенін, несімен қызығып жүргенін бірге талқылап тұрыңыз.
– Телефонды мүлде алып қоюдың қажеті жоқ — тек оны пайдалы бағытқа бұрып отыру маңызды.
Балаңыз телефонды шамамен пайдаланады, экран алдында тым көп отырмайды. Сабақ пен демалысты бөліп үйренген, керек кезде телефоннан өзі-ақ бас тарта алады.
🟢
Енді не істеуге болады?
– Осы тепе-теңдікті сақтап жүргеніңіз дұрыс.
– Кейде балаңызбен жай ғана сөйлесіп, не көріп жүргенін, несімен қызығып жүргенін бірге талқылап тұрыңыз.
– Телефонды мүлде алып қоюдың қажеті жоқ — тек оны пайдалы бағытқа бұрып отыру маңызды.
⚠️
Нәтиже: Телефонға тым қызығып жүр
Балаңыз телефонда көп отыратын сияқты. Кейде сабаққа көңіл бөлмей, ойын мен видеоға көбірек әуес болуы мүмкін. Телефонды алып қойғанда ренжіп қалатын сәттер де болады.
🟠
Енді не істеген дұрыс?
– Телефонды бірден алып қоюдың қажеті жоқ. Оның орнына балаға қызықты балама ұсыныңыз — бірге ойнаңыз, сыртқа шығыңыз, жаңа хобби тауып көріңіз.
– Балаңыздың неге телефонға байланып жүргенін байқауға тырысыңыз. Мүмкін, басқа қызықты іспен айналысқысы келіп жүрген шығар.
– Экран уақытын ақырындап азайтып, жаңа әдеттер қалыптастыруға болады. Ең бастысы — бәрін жұмсақ түрде, түсіністікпен жасау.
⚠️
Нәтиже: Телефонға тым қызығып жүр
Балаңыз телефонда көп отыратын сияқты. Кейде сабаққа көңіл бөлмей, ойын мен видеоға көбірек әуес болуы мүмкін. Телефонды алып қойғанда ренжіп қалатын сәттер де болады.
🟠
Енді не істеген дұрыс?
– Телефонды бірден алып қоюдың қажеті жоқ. Оның орнына балаға қызықты балама ұсыныңыз — бірге ойнаңыз, сыртқа шығыңыз, жаңа хобби тауып көріңіз.
– Балаңыздың неге телефонға байланып жүргенін байқауға тырысыңыз. Мүмкін, басқа қызықты іспен айналысқысы келіп жүрген шығар.
– Экран уақытын ақырындап азайтып, жаңа әдеттер қалыптастыруға болады. Ең бастысы — бәрін жұмсақ түрде, түсіністікпен жасау.
⚠️
Нәтиже: Телефонға тым қызығып жүр
Балаңыз телефонда көп отыратын сияқты. Кейде сабаққа көңіл бөлмей, ойын мен видеоға көбірек әуес болуы мүмкін. Телефонды алып қойғанда ренжіп қалатын сәттер де болады.
🟠
Енді не істеген дұрыс?
– Телефонды бірден алып қоюдың қажеті жоқ. Оның орнына балаға қызықты балама ұсыныңыз — бірге ойнаңыз, сыртқа шығыңыз, жаңа хобби тауып көріңіз.
– Балаңыздың неге телефонға байланып жүргенін байқауға тырысыңыз. Мүмкін, басқа қызықты іспен айналысқысы келіп жүрген шығар.
– Экран уақытын ақырындап азайтып, жаңа әдеттер қалыптастыруға болады. Ең бастысы — бәрін жұмсақ түрде, түсіністікпен жасау.
⚠️
Нәтиже: Телефонға тым қызығып жүр
Балаңыз телефонда көп отыратын сияқты. Кейде сабаққа көңіл бөлмей, ойын мен видеоға көбірек әуес болуы мүмкін. Телефонды алып қойғанда ренжіп қалатын сәттер де болады.
🟠
Енді не істеген дұрыс?
– Телефонды бірден алып қоюдың қажеті жоқ. Оның орнына балаға қызықты балама ұсыныңыз — бірге ойнаңыз, сыртқа шығыңыз, жаңа хобби тауып көріңіз.
– Балаңыздың неге телефонға байланып жүргенін байқауға тырысыңыз. Мүмкін, басқа қызықты іспен айналысқысы келіп жүрген шығар.
– Экран уақытын ақырындап азайтып, жаңа әдеттер қалыптастыруға болады. Ең бастысы — бәрін жұмсақ түрде, түсіністікпен жасау.
🚨
Нәтиже: Телефонға тәуелділік бар
Балаңыздың телефонға қатты байланып қалғанын байқауға болады. Ұйықтар алдында да қолданады, алып қойсаңыз ашулануы немесе жылауы мүмкін. Сабаққа зауқы жоқ, тек экранға қарап отыруды жөн көреді.
🔴
Енді не істеу керек?
– Бұл жағдайды өзгертуге болады, бастысы — асықпай, дұрыс әдіс табу.
– Балаңызбен ашық сөйлесіп көріңіз. Не ұнайды, неге ренжиді — бәрін түсініп алыңыз.
– Телефоннан бірден алыстатпай, оны шектеулі уақытпен пайдалануға үйретіп көріңіз.
– Ең бастысы — балаңызды жазғырып емес, қолдап әрекет жасаңыз. Сонда ол да өздігінен өзгере бастайды.
🚨
Нәтиже: Телефонға тәуелділік бар
Балаңыздың телефонға қатты байланып қалғанын байқауға болады. Ұйықтар алдында да қолданады, алып қойсаңыз ашулануы немесе жылауы мүмкін. Сабаққа зауқы жоқ, тек экранға қарап отыруды жөн көреді.
🔴
Енді не істеу керек?
– Бұл жағдайды өзгертуге болады, бастысы — асықпай, дұрыс әдіс табу.
– Балаңызбен ашық сөйлесіп көріңіз. Не ұнайды, неге ренжиді — бәрін түсініп алыңыз.
– Телефоннан бірден алыстатпай, оны шектеулі уақытпен пайдалануға үйретіп көріңіз.
– Ең бастысы — балаңызды жазғырып емес, қолдап әрекет жасаңыз. Сонда ол да өздігінен өзгере бастайды.
🚨
Нәтиже: Телефонға тәуелділік бар
Балаңыздың телефонға қатты байланып қалғанын байқауға болады. Ұйықтар алдында да қолданады, алып қойсаңыз ашулануы немесе жылауы мүмкін. Сабаққа зауқы жоқ, тек экранға қарап отыруды жөн көреді.
🔴
Енді не істеу керек?
– Бұл жағдайды өзгертуге болады, бастысы — асықпай, дұрыс әдіс табу.
– Балаңызбен ашық сөйлесіп көріңіз. Не ұнайды, неге ренжиді — бәрін түсініп алыңыз.
– Телефоннан бірден алыстатпай, оны шектеулі уақытпен пайдалануға үйретіп көріңіз.
– Ең бастысы — балаңызды жазғырып емес, қолдап әрекет жасаңыз. Сонда ол да өздігінен өзгере бастайды.
🚨
Нәтиже: Телефонға тәуелділік бар
Балаңыздың телефонға қатты байланып қалғанын байқауға болады. Ұйықтар алдында да қолданады, алып қойсаңыз ашулануы немесе жылауы мүмкін. Сабаққа зауқы жоқ, тек экранға қарап отыруды жөн көреді.
🔴
Енді не істеу керек?
– Бұл жағдайды өзгертуге болады, бастысы — асықпай, дұрыс әдіс табу.
– Балаңызбен ашық сөйлесіп көріңіз. Не ұнайды, неге ренжиді — бәрін түсініп алыңыз.
– Телефоннан бірден алыстатпай, оны шектеулі уақытпен пайдалануға үйретіп көріңіз.
– Ең бастысы — балаңызды жазғырып емес, қолдап әрекет жасаңыз. Сонда ол да өздігінен өзгере бастайды.
🚨
Нәтиже: Телефонға тәуелділік бар
Балаңыздың телефонға қатты байланып қалғанын байқауға болады. Ұйықтар алдында да қолданады, алып қойсаңыз ашулануы немесе жылауы мүмкін. Сабаққа зауқы жоқ, тек экранға қарап отыруды жөн көреді.
🔴
Енді не істеу керек?
– Бұл жағдайды өзгертуге болады, бастысы — асықпай, дұрыс әдіс табу.
– Балаңызбен ашық сөйлесіп көріңіз. Не ұнайды, неге ренжиді — бәрін түсініп алыңыз.
– Телефоннан бірден алыстатпай, оны шектеулі уақытпен пайдалануға үйретіп көріңіз.
– Ең бастысы — балаңызды жазғырып емес, қолдап әрекет жасаңыз. Сонда ол да өздігінен өзгере бастайды.
Тестен толық өткеніңіз үшін, Qalan математика курсы балаңыз телефонды пайдалы қолдансын деп арнайы курсты тегін сыйлайды. Төмендегі тегін курстың біреуін таңдаңыз:
Логика курсы
400 мәтін есеп курсы
20 есеп пен 20 видеотүсіндірме
Вперед
Закончить